Lid worden?

Je kunt ten vroegste lid worden van de sea-scouts als je in het eerste leerjaar zit en tenminste 6 jaar oud bent. Meer informatie over de leeftijdsgroepen vind je bij de takken. Een scoutsjaar begint in september en loopt tot juli. Heb je vragen, aarzel dan niet ons hiervoor te contacteren op seascouts@seascouts.be.

Wat kost lid worden?

Jaarlijks betalen de leden €55,00 lidgeld. Het lidgeld wordt voor 55% geïnvesteerd in een uitstekende verzekering die beheerd wordt door FOS (NV Arena). De andere helft draagt bij tot het onderhoud van de lokalen, onze vloot en de algemene werking (o.a. verzendingen, uitnodigingen, administratie). Voor Zeehonden & Welpen wordt er steeds een vieruurtje voorzien tijdens de zondagactiviteiten. Varende takken kunnen hun dorst lessen en/of honger stillen aan de zeebar. Naast het lid worden, wordt er ook verwacht dat de leden zich een uniform aanschaffen.

Hoe schrijf ik mijn kind in?

Inschrijven kan door het formulier onder de knop 'lid worden' in te vullen en het lidgeld (€55,00) te storten op het rekeningnummer van de eenheid: BE95 0013 4174 8658.