Lid worden

Word jij ons nieuwste lid? Vul dan onderstaand formulier in om een aanvraag te verzenden. Let wel: je bent pas officieel ingeschreven wanneer je van ons een bevestiging via mail ontvangt en het lidgeld betaald hebt.

Sinds het scoutsjaar 2020-2021 zijn wij een samenwerking aangegaan met UiTPAS ondersteund door de Stad Oostende. Dit wil zeggen dat al onze leden met een UiTPAS bij inschrijving 25 punten kunnen sparen. Voor kinderen uit Oostende met een UiTPAS aan kansentarief wordt er een korting van 80% aangeboden, dit zowel op het lidgeld als op het kampgeld en zo hoef je maar 20% van het lidgeld/kampgeld te betalen. Let wel op de UiTPAS moet op naam staan van je zoon of dochter. Een UiTPAS kan steeds aangevraagd worden bij verschillende diensten van de Stad Oostende. Voor meer informatie omtrent de UiTPAS kan je hier klikken: https://www.uitinoostende.be/content/detail/2/uitpas.
Deze bewaren we en delen we op de vergaderlocatie, in lokale pers, op onze website/sociale media en websites/sociale media van FOS Open Scouting. Voor het nemen van sfeerbeelden is toestemming niet vereist, maar voor het nemen en delen van ‘gerichte beelden’ (close up) wel. Ziet u beelden verschijnen van uw zoon/dochter die je, ongeacht de reden, niet openbaar wil zien? Dan kan u ons steeds vragen deze te verwijderen. Dit geldt uiteraard ook voor sfeerbeelden.
We willen ieder kind de kans geven om lid te worden van scouting. Hier kan je vragen of opmerkingen neerschrijven of je kan hierover iemand van de leiding aanspreken. We verzekeren jullie dat dit alles in het volste vertrouwen zal gebeuren.
CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
11 + 8 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.