Alles over inschrijven voor volgend scoutsjaar

Beste scouts en gidsen

Het kamp zit erop en wij denken alweer aan het komende scoutsjaar. Wij hopen alvast dat iedereen zich rot amuseerde en volgend jaar nog wil blijven komen!

Omdat wij de voorbije jaren vaak bijna volledig volzet waren bij de jongste takken, werken wij met een inschrijvingssysteem
Ook dit jaar is dit zo.

Zussen, broers en kinderen van leden van het comité of oud-scouts krijgen voorrang om lid te worden.
Zij kunnen hun kind al inschrijven tussen 26 juli en 1 augustus. Dit kan via deze link.

Anders dan vorige jaren, willen wij vragen om de huidige leden ook opnieuw in te schrijven. Geen zorgen, jullie blijven automatisch lid, maar zo zijn al jullie gegevens terug up-to-date. Daarvoor hebben jullie de tijd van 26 juli tot en met 22 augustus via deze link.

Voor de nieuwe kinderen zal er een inschrijflink zijn die op 2 augustus online zal komen en waarop ingeschreven kan worden. Deze zal afgesloten worden op 22 augustus.

Opgelet! Indien er niet voldoende plaatsen zijn voor het aantal ingeschreven kinderen per geboortejaar, zal er geloot worden voor de open plaatsen. Het is dus niet nodig om meerdere keren in te schrijven of om zo snel mogelijk in te schrijven.

Als je graag eerst wat info wil over onze scouts, bekijk dan zeker de site of stuur een mailtje naar seascouts@seascouts.be.

Indien je kennissen of vrienden hebt die interesse hebben om in te schrijven, aarzel dan niet om deze info door te sturen.

Stevige linker
De leiding