Sluiting Vaarseizoen

Datum:
19/11/2022 - 17:00

De winter is in aantocht en dat betekent dat de boten opnieuw op het droge moeten gaan liggen. Om het vaarseizoen feestelijk af te sluiten, nodigen we leden, ouders, oud-leden en sympathisanten graag uit voor ons jaarlijks Sluiting Vaarseizoen, ditmaal op 19 november 2022.

Sluiting Vaarseizoen wordt een gezellige avond op de Spuikombasis met verschillende foodstands, activiteiten en een spetterende afterparty. Er zal een variatie zijn aan gerechten. Zo zal je onder andere vissoep, frietjes, nacho's, pasta en nog veel meer kunnen eten. We voorzien ook vegetarische alternatieven. Voor elk wat wils dus.

We zetten de avond in om 17 uur met een aperitiefje, waarna je kan proeven van de verschillende gerechtjes. Tijdens het eten kan je ook nog even nagenieten van het zomerkamp met een leuke diashow. Bovendien is de FOS-Shop open van 17 tot 18 uur voor de leden die nog niet de kans kregen om hun uniform aan te kopen of het nieuwe jaarkenteken toe te voegen aan hun verzameling. Om af te sluiten eindigen we met een baravond en afterparty.

Hoe werkt dat dan?
Aan elk standje zal je kunnen betalen met de jetons die je op voorhand bestelt en kan afhalen aan de ingang. Door te werken met inschrijvingen kunnen wij inschatten hoeveel mensen er komen en hoeveel eten we moeten voorzien. Wil je de avond zelf meer eten of drinken? Dan kan je uiteraard steeds extra jetons aankopen ter plaatse.

Praktisch:

Wanneer: zaterdag 19 november vanaf 17 uur tot ... (FOS-Shop van 17 tot 18 uur).
Waar: Spuikombasis, Vicognedijk 31, 8400 Oostende.
Inschrijven: via deze Google Form. Dit kan tot en met zondag 13 november.
Kostprijs: stort het bedrag van €15 per volwassene en/of €9 per kind tot 12 jaar op BE13 0011 8675 0439 met vermelding van je naam en aantal volwassenen/kinderen.

Heb je nog vragen? Stuur dan gerust een mailtje naar seascouts@seascouts.be.