Sinterklaas

06/12/2020 - 00:00

Het is een bijzonder jaar en ook voor Sinterklaas is het even wennen want ons Sinterklaasfeest zal er dit jaar wat anders uitzien. Speciaal voor jullie heeft hij een verrassing om jullie gerust te stellen. Wij weten dit omdat hij ons deze brief stuurde:

"Lieve kinderen, ik zal komen! Ook dit jaar zal ik met mijn stoomboot naar jullie land varen! Ik wil jullie niet in de steek laten, zeker niet in een jaar dat al zo moeilijk was. Jullie hebben jullie vriendjes lang moeten missen, jullie zomerkamp was anders en ook de scoutszondagen waren een beetje vreemd, hoe hard die brave leiding ook hun best doen. En daarom zal ik ook dit jaar weer paraat staan! Maar we gaan het wel veilig houden. Daarom houden we geen groot Sinterklaasfeest in jullie scouts zoals de vorige jaren. Ik heb iets veel beters voor jullie in petto! Zeehonden, Welpen en Wolven; hou op 6 december goed de omgeving van de scouts in de gaten. Aspiranten, Juniors en Seniors; bekijk zeker af en toe de sociale media van jullie scouts! Tot snel en hou jullie goed, lieve kindjes."