Nieuwjaars-Aperoboxen

Datum:
23/01/2022 - 14:00

Beste leden, ouders, kennissen en sympathisanten

Eerst en vooral onze beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat 2022 een sprankelend en gezond jaar mag worden.

Om het nieuwe jaar goed in te zetten, kozen wij ervoor om in plaats van de traditionele nieuwjaarsreceptie, dit jaar een coronaproof alternatief aan te bieden.

De afgelopen jaren waren voor niemand gemakkelijk, ook niet voor de scouts. Om ons elke week te kunnen blijven engageren en de verliezen van de voorbije twee jaar wat goed te maken, dachten wij hierbij aan een aperobox. We willen hoe dan ook graag samen met jullie klinken op het nieuwe jaar ondanks de huidige beperkingen.

Wij willen dus graag aperoboxen voor jullie samenstellen aan €20 per stuk. Wat kan je je daar dan bij voorstellen? De aperobox bevat onder andere bubbels, een non-alcoholisch aperitiefje, versnaperingen én een scoutssticker!

De aperoboxen kunnen op 23 januari opgehaald worden om 14 uur in het Jeugddorp (Zinnialaan 1) of aan de Spuikombasis (Vicognedijk 31). Op die manier staat alles koel bij jou thuis tegen dat de kinderen terug zijn van de scouts. Kan jij er om een of andere reden niet zelf omkomen? Dan kunnen wij jouw aperobox leveren aan je deur voor €2 extra. Opgelet: leveren kan enkel in de zone Oostende/Bredene.

Wil jij ook graag met ons op het nieuwe jaar klinken? Gelieve dit formulier dan in te vullen en het bedrag van €20 (of €22 indien je kiest voor levering) over te schrijven op volgend rekeningnummer: BE13 0011 8675 0439 met mededeling van je naam. Bestellen kan tot uiterlijk woensdag 19 januari.

LET OP! Je bestelling is pas compleet als het geld gestort is.

Stevige linker
Leiding en Comité