Karelaweekend

31/10/2020 - 10:00 tot 01/11/2020 - 16:00

Naar jaarlijkse traditie wordt het na bijna 2 maanden scouts weer hoog tijd voor een eerste weekendje. We nodigen alle Welpen en Zeehonden graag uit voor een onvergetelijk, fantastisch & giga Karelaweekend! Dit weekend vindt plaats op 31 oktober en 1 november 2020.

Ook dit jaar vindt ons weekendje plaats in:
Jeugdherberg De Wullok
Ruitersstraat 9,
8370 Blankenberge.

We zullen er ravotten in de duinen en op het strand, knutselen, griezelen... De rest blijft voorlopig een geheimpje!

Jullie zijn allemaal welkom vanaf 10 uur in perfect uniform om jullie bed & bagage wat te installeren, om dan om 10:30 uur stipt het Karelaweekend plechtig te kunnen openen. Zondag om 16 uur zullen we dan helaas afscheid moeten nemen van jullie.

Wat er zeker in jullie bagage moet:

• hoeslaken en slaapzak
  • eventueel een kussen
  • pyjama
  • voldoende ondergoed
  • 2 paar warme kousen
  • warme trui
  • t-shirt(s) met lange mouwen; laagjes als het koud is!
  • een paar stevige schoenen
  • pantoffels
  • stevige jas die tegen wind en regen kan
  • eventueel een dikke sjaal, muts en handschoenen
  • wasgerief
  • zaklamp
  • jullie knuffel
  • Halloweenverkleedkledij!!!

Jullie hoeven geen lunchpakket mee te brengen!

Om alles goed te kunnen voorbereiden en voldoende eten te kunnen voorzien zouden wij graag alle inschrijvingen en de som van €20 per deelnemende Zeehond/Welp ontvangen uiterlijk op zondag 27 september. Gelieve ook deze medische fiche in te vullen en zo snel mogelijk samen met het inschrijvingsgeld in een gesloten envelop met erop "naam + tak kind" af te geven aan de leiding van je kind.

Let op! Door het werken met bubbels kunnen er maximum 25 Zeehonden en 25 Welpen inschrijven.

Inschrijven kan door op deze link te klikken.

Indien er vragen, problemen of onduidelijkheden zijn, contacteer dan gerust Chickie op het nummer 0499 84 09 83 of via volgend e-mailadres: koolmees@seascouts.be of Akela op het nummer 0496 07 26 51 of via volgend e-mailadres: coati@seascouts.be.