Sluiting Vaarseizoen + FOS-Shop

20/11/2021 - 00:00

De winter is in aantocht en dat betekent dat de boten opnieuw op het droge moeten gaan liggen. Om het vaarseizoen feestelijk af te sluiten, nodigen we leden, ouders, oud-leden en sympathisanten graag uit voor ons jaarlijks Sluiting Vaarseizoen, ditmaal op 20 november 2021.

Sluiting Vaarseizoen wordt een gezellige avond op de Spuikombasis met verschillende foodstands, activiteiten en een spetterende afterparty. Er zal een variatie zijn aan gerechten. Zo zal je onder andere vissoep, frietjes, nacho's, pasta en nog veel meer kunnen eten. Voor elk wat wils dus.

Vanaf 17 uur tot alles op is, kan je genieten van de verschillende gerechtjes. Daarna gaan we over in een gezellige baravond met afterparty.

Hoe werkt dat dan?
Aan elk standje zal je kunnen betalen met de jetons die je op voorhand bestelt en kan afhalen aan de ingang. Door te werken met inschrijvingen kunnen wij inschatten hoeveel mensen er komen en hoeveel eten we moeten voorzien. Wil je de avond zelf meer eten of drinken? Dan kan je uiteraard steeds extra jetons aankopen ter plaatse.

Praktisch:
Waar: Spuikombasis, Vicognedijk 31, 8400 Oostende
Wanneer: zaterdag 20 november van 17 uur tot ...
Inschrijven: stort het bedrag van €15 per volwassene en/of €9 per kind op BE13 0011 8675 0439 met de vermelding van je naam en aantal volwassenen/kinderen. Dit kan tot en met zondag 14 november.

Heb je nog vragen? Stuur dan gerust een mailtje naar seascouts@seascouts.be.

Tot dan!

PS: de volgende FOS-Shop gaat ook door op 20 november tijdens Sluiting Vaarseizoen!